LLICENCIADA EN FILOLOGIA HISPÀNICA
Establerta durant 16 anys a Tenerife, poso en marxa el "Taller d'expressió creativa i comunicació amb metodologia de treball cooperatiu", on realitzo activitats d'escriptura creativa, ràdio i teatre amb infants i adolescents.
Posteriorment he fet de la Bisbal el meu país i, quan va néixer la meva filla Lua, començo a treballar com a professora "free lance" de diferents disciplines.
Crec en el valor pedagògic dels contes i de l'expressió oral i escrita com a base de l'aprenentatge i el coneixement...
Com a educadora m'interessa treballar els processos d'aprenentatge acompanyant a la persona en la seva evolució i treballant les zones de desenvolupament proper per avançar segons les seves possibilitats i necessitats.
Per a mi aprendre és un procés en el qual importa més el camí recorregut que el destí del viatge.
EXISTEIXEN MÚLTIPLES INTEL·LIGÈNCIES
Gardner parla de 8 i ara es contempla l'existència d'una novena...si a més a més considerem que es poden combinar en diferents graus ens adonem que cada persona aprèn de manera diferent en funció de quina sigui la seva intel·ligència dominant, del context, dels estímuls, de la tasca a desenvolupar, de la metodologia...
L'APRENENTATGE ÉS MILLOR EN UN CONTEXT COL·LECTIU
La metodologia d'un aprenentatge col·lectiu em sembla la més motivadora i respectuosa per a les persones en formació, ja que deixa de banda la competitivitat i valora la cooperació com a camí per trobar les millors solucions i perquè tothom té quelcom valuós per aportar que ningú pot dir per ell.
EN L'ÀMBIT PERSONALITZAT TREBALLO MOLT LA MOTIVACIÓ I TAMBÉ L'AUTOESTIMA
La idea que cadascú té de si mateix com a aprenent condiciona el resultat del procés; es a dir, si alguna persona pensa que alguna tasca és difícil o que un contingut o activitat no se li "dona bé", hi ha moltes possibilitats que així sigui. En canvi si ho enfoquem com un joc tot canvia, es per això que m'agrada treballar des de la vesant lúdica de l'aprenentatge, des del plaer d'aprendre a aprendre i d'aprendre fent i creant...
Considero que la creativitat és una de les expressions més clares de la intel·ligència, sigui quina sigui...i és una part molt important del desenvolupament de les capacitats personals.
Establerta durant 16 anys a Tenerife, poso en marxa el "Taller d'expressió creativa i comunicació amb metodologia de treball cooperatiu", on realitzo activitats d'escriptura creativa, ràdio i teatre amb infants i adolescents.
Posteriorment he fet de la Bisbal el meu país i, quan va néixer la meva filla Lua, començo a treballar com a professora "free lance" de diferents disciplines.
Crec en el valor pedagògic dels contes i de l'expressió oral i escrita com a base de l'aprenentatge i el coneixement...
Com a educadora m'interessa treballar els processos d'aprenentatge acompanyant a la persona en la seva evolució i treballant les zones de desenvolupament proper per avançar segons les seves possibilitats i necessitats.
Per a mi aprendre és un procés en el qual importa més el camí recorregut que el destí del viatge.
EXISTEIXEN MÚLTIPLES INTEL·LIGÈNCIES
Gardner parla de 8 i ara es contempla l'existència d'una novena...si a més a més considerem que es poden combinar en diferents graus ens adonem que cada persona aprèn de manera diferent en funció de quina sigui la seva intel·ligència dominant, del context, dels estímuls, de la tasca a desenvolupar, de la metodologia...
La metodologia d'un aprenentatge col·lectiu em sembla la més motivadora i respectuosa per a les persones en formació, ja que deixa de banda la competitivitat i valora la cooperació com a camí per trobar les millors solucions i perquè tothom té quelcom valuós per aportar que ningú pot dir per ell.
EN L'ÀMBIT PERSONALITZAT TREBALLO MOLT LA MOTIVACIÓ I TAMBÉ L'AUTOESTIMA
La idea que cadascú té de si mateix com a aprenent condiciona el resultat del procés; es a dir, si alguna persona pensa que alguna tasca és difícil o que un contingut o activitat no se li "dona bé", hi ha moltes possibilitats que així sigui. En canvi si ho enfoquem com un joc tot canvia, es per això que m'agrada treballar des de la vesant lúdica de l'aprenentatge, des del plaer d'aprendre a aprendre i d'aprendre fent i creant...
Considero que la creativitat és una de les expressions més clares de la intel·ligència, sigui quina sigui...i és una part molt important del desenvolupament de les capacitats personals.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada